HandsUP

5Tips

קבלו מאיתנו 5 כלים מדהימים לשיווק וקידום העסק שלכם – בחינם!!!

 

1. עיצוב גרפי מהיר באתר Canva

למה זה טוב? אתר Canva מאפשר לכל אחד ליצור קולאז’ים, מודעות או תמונות מעוצבות בקלות, ללא שום ידע או ניסיון בעיצוב גרפי. האתר מאפשר לעצב פוסטים, מודעות, מצגות, קולאז’ים, תמונות נושא לפייסבוק ועוד, מתוך מגוון גדול של תבניות יפהפיות לבחירה שיוכלו לשמש אותך במסגרת פרסום באינטרנט.

מה מקבלים בחינם? כלים לעריכה ועיצוב גרפי מרשים ומהיר ללא צורך בהורדת תוכנה, מאגר של תבניות, עיצובים, פונטים ופילטרים לתמונות.

בתוספת תשלום: אפשר להוריד תמונות מקצועיות בתשלום ישירות מהאתר, בעלות של דולר אחד בלבד לתמונה.

קישור: https://www.canva.com

2. מאגרי תמונות חינמיים

למה זה טוב? כי כל עסק צרך להשתמש בתמונות מדי פעם לצורך פרסום, אבל אסור להשתמש ברוב התמונות שנמצאות ברשת ומוגנות בזכויות יוצרים. האפשרויות הנותרות הן לצלם לבד, לשכור צלם מקצועי, או להיעזר במאגרי תמונות, בדרך כלל תמורת תשלום. המאגרים החינמיים מאפשרים לאתר תמונות לשימוש ללא תשלום, גם למטרות עסקיות.

מה מקבלים בחינם? מאגר תמונות, חלקן מקצועיות וחלקן פחות, שניתן לפרסם לפי סוג הרישיון של התמונה – חלקן ניתנות לשימוש חופשי, חלקן בתמורה לקרדיט לצלם או תנאים נוספים. חשוב לבדוק היטב את סוג הרישיון של התמונה לפני שימוש בה, כדי להימנע מתביעה על הפרת זכויות יוצרים.

בתוספת תשלום: חלק מהמאגרים מציגים גם תמונות לרכישה, לצד התמונות החינמיות. תמונות בתשלום יהיו בדרך כלל מקצועיות ואיכותיות יותר מהתמונות החינמיות, כשהעלויות ממש לא בשמים: בין דולר אחד לכמה דולרים בודדים לתמונה.

קישור: http://www.freeimages.com, http://picjumbo.com

3. התראות גוגל

למה זה טוב? כי כל עסק צריך להישאר מעודכן בתחום ההתמחות שלו, וגם לדעת מה מפרסמים המתחרים בענף. מערכת ההתראות של גוגל מאפשרת לך לקבל מייל שמרכז את כל הפרסומים האחרונים שעלו לרשת בכל נושא שתבחר, לפי ביטויים ומילות חיפוש ספציפיות שתגדיר.

מה מקבלים בחינם? התראות למייל עם מידע על המילים והביטויים הרלוונטיים, שניתן לקבל פעם בשבוע, פעם ביום או באותו הרגע בו נרשמות בגוגל תוצאות חדשות בנושא. ניתן לקבל מידע לפי שפה או אזור, ולהחליט אם לקבל את כל התוצאות שפורסמו או רק את הטובות ביותר.

בתוספת תשלום: אין.

קישור: https://www.google.co.il/alerts

4. לינקים מקוצרים עם bit.ly

למה זה טוב? כי לינקים ארוכים מדי או כאלה שמופיעים בג’יבריש, פשוט לא נראים טוב כשהם נכתבים באתר או בפוסט פייסבוק: הם יכולים לתפוס כמה שורות, מסרבלים ופוגעים בנראות של הטקסט ובאלגנטיות הפרסום באינטרנט. כלי לקיצור לינקים יחסוך מקום ויגרום לטקסט להיראות הרבה יותר אסתטי.

מה מקבלים בחינם? כלי שהופך כל לינק, בכל אורך, לקישור קצר שניתן להעתיק לכל מקום שתרצה. האתר כולל גם היסטוריית קישורים, סטטיסטיקות הקלקה ואפשרויות שיתוף.

בתוספת תשלום: כלים הכוללים קישורים מותאמים אישית, סטטיסטיקות מתקדמות, כלי מעקב, ניתוח פעילות וקהלים ועוד.

קישור: https://bitly.com

5. דף עסקי בפייסבוק

למה זה טוב? כי בתור הרשת החברתית הגדולה בעולם, זה המקום להראות בו נוכחות. עמוד עסקי בפייסבוק הוא דף אינטרנט לכל דבר שאפילו יופיע במנועי חיפוש, משמש דרך נוספת של לקוחות פוטנציאליים לתקשר עם העסק שלך, ואיתו תוכל להתחיל לגבש קהל של אוהדים ולהישאר בתודעה. הבעיה: מהר מאוד תגלה שכל פוסט שיעלה בדף העסקי שלך יגיע לחלק מזערי מאוהדי הדף, והדרך היחידה להתגבר על כך היא להתחיל לשלם על פרסום בפייסבוק.

מה מקבלים בחינם? פלטפורמה לשיווק באינטרנט שמאפשרת לך להעלות עדכונים שוטפים, תמונות, סרטוני וידיאו וקישורים רלוונטיים, ולשמור על קשר ישיר עם הלקוחות שלך.

בתוספת תשלום: פרסום בפייסבוק של הדף העסקי או קידום פוסטים ישירות לקהל היעד המתאים, בעלות נמוכה יחסית ותוך פילוח לפי קריטריונים כמו גיל, ישוב, מצב משפחתי, תחומי עניין ועוד.