לא משנה מה העסק שלך זקוק לו, אנחנו עומדים לצידך עם פתרונות השיווק המתקדמים ביותר שקיימים כיום – ומתאימים אותם במדויק לצרכי העסק שלך. מגוון השירותים, החשיבה הרחבה וארוכת הטווח והיחס האישי מציבים אותנו צעד אחד לפני כולם. וכשאנחנו בתמונה, זה כאילו הקמת בעסק שלך מחלקת שיווק שלמה בכל מובן המילה, עם כל היתרונות של ספק חיצוני:
אנו שמים את שביעות רצון הלקוח במקום הראשון, תמיד!
עד כמה אנחנו בטוחים בשירות שלנו? אין התחייבות כלל לכל אורך זמן ההתקשרות!
ללא קשר לשירות או לחבילה בה תבחרו, אנו מתחייבים על 100% שביעות רצון!
ניתן לשלם בהעברה בנקאית, כרטיס אשראי ומזומן.
כאשר מדובר במוצר ברייטינר חודשי (פרסום בפייסבוק, קידום ב- Google וקידום תוכן) התשלום הינו מראש לאותו חודש קלנדרי.
בפרסום בפייסבוק, קידום ממומן ב- Google וקידום תוכן (Outbrain / Taboola) התשלום מתחלק לשניים:
תשלום עבור ניהול חודשי על בסיס החבילה הנבחרת ובנפרד תשלום עבור תקציב הפרסום הממומן בפלטפורמה הנבחרת במסגרת התקציב שהוגדרה מראש ע"י הלקוח (עם אמצעי התשלום של הלקוח).
באתרים ודפי נחיתה התשלום יתבצע בפעימה של 50% בתחילת העבודה (מקדמה) ולאחר מכן אפשרות לעד 12 תשלומים שווים באשראי (בהתאם לעלות החבילה ובסיכום מראש).
במיתוג, גרפיקות וכתיבת תוכן התשלום הינו מראש בתחילת הפרויקט.
כן, אנו מספקים שירותים של בניית מועדוני לקוחות, הפקת סרטוני תדמית, פרסום אוף-ליין (מחוץ לאינטרנט) ועוד מגוון דרכי פרסום שונים שיכולים לחשוף אותך לקהל היעד שלך.
מצוין, אנחנו כאן לשירותך! לחץ כאן ליצירת קשר או התקשר עכשיו – 050–2529664 ואנו נסביר לך את התהליך ולאחר מכן נשלח לך הזמנת עבודה.
אנו מתחילים לעבוד ברגע שהזמנת העבודה מאושרת.
הניסיון, המקצועיות, והשירות, הם אלו שמבדלים אותנו מכל מהמתחרים שיש בשוק. במהלך השנים ניהלנו כמות גדולה של עמודי פייסבוק, וכיום מנהלים עשרות עמודים, בו זמנית, בכל התחומים האפשריים. ניסיון זה מבטיח שאנו מכירים ומשתמשים בכל שיטת פרסום בפייסבוק, ומנצלים את הכוח הנהדר הטמון בהן בכדי להעצים ולקדם את בית העסק, המוצר או השירות שלכם.
כמות הפוסטים השבועית משתנה לפי החבילה אותה בחרתם. קיימות חבילות המציעות שני פוסטים שבועיים וחבילות המציעות 3 או 4 פוסטים שבועיים. אנו מאמינים כי אין חוקים מוגדרים לפרסום בפייסבוק, לכן אנו מאפיינים את צרכי העסק שלכם, ממליצים לכם על החבילה האידיאלית עבורכם מנסיוננו, ושמים לנו למטרה לחשוף אתכם לקהל היעד הרלוונטי שלכם.
הפרסום בפייסבוק מתחלק לשניים: ניהול עמוד פייסבוק – העבודה החודשית המתבצעת מידי חודש (כתיבת תוכן, יצירת קהלי יעד, ניהול קמפיינים, יצירת פוסטים מעוצבים, מענה ותגובות לגולשים וכו'), ובנפרד מכך – תקציב ממומן המועבר ישירות לפייסבוק (עם אמצעי התשלום של הלקוח).
באמצעות תקציב ממומן המושקע בפייסבוק ניתן לחשוף את השירות שלכם, המוצר שלכם, ואת מה שאתם מעוניינים למכור לקהל היעד שלכם. כחלק מניהול העמוד, אנו בונים קהלי יעד שיכולים לגלות עניין בשירות שלכם. הדרך הטובה ביותר להחשף לקהל היעד שלכם באופן ישיר, היא לבחור בהשקעת כסף בקמפיין ממומן ולהבטיח פרסום יעיל ואפקטיבי.
ברור! כבר אמרו לפנינו "אם אתה לא שם – אתה לא קיים". כולם היום נמצאים בפייסבוק, הן למטרות עסקיות והן למטרות חברתיות. המתחרים והלקוחות הפוטנציאלים שלכם נמצאים שם – אז למה שגם העסק שלכם לא יהיה שם?
חשוב להבין, הפרסום בפייסבוק מצריך זמן, השקעה בקמפיינים, הצעות שיווקיות מעניינות לקהל ובניית ייחוד ועניין מול העוקבים; רק כך ניתן להשיג את היעילות המבוקשת.
שאלה מצוינת!
כולם יודעים לעלות פוסטים, כולם יודעים לכתוב כמה מילים ולעלות תמונה – השאלה היא אם זה עובד… אנו מייצרים עבורכם בידול בפייסבוק, החל מפוסטים מעוצבים ע"י מעצב מקצועי שמושכים את העין וגורמים לכם להתבלט, דרך בניית תכנים מותאמים בדיוק לאופי קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם, ועד לקמפיינים שיווקיים המשמשים לחשיפה ללקוחות חדשים והצעות ללקוחות קיימים. השירות מגובה בכתיבת פוסטים ברמה גבוהה, במענה ותגובות לגולשים (כך שלא תפספסו אף פנייה) ובשלל היבטים נוספים.
יש לכם אתר? מצוין! אבל אם מישהו לא מקיש ידנית את כתובת האתר, הוא לא באמת יגיע אליו. בדרך כלל, כשצריך משהו – פונים ישר ומחפשים בגוגל, לשם כך האתר שלך צריך לבלוט במילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלך. חשוב לזכור – כניסות מרובות לאתר = לקוחות.
קידום אתר בצורה אורגנית הינו תהליך מורכב הכולל מספר שלבים:
כתיבת מאמרים והטמעתם באתר ובאתרים חיצוניים (המקושרים לאתרך), אופטימיזציה לאתר (התאמת האתר לגוגל), בניית מערך קישורים ועוד.
קידום האתר בקמפיין ממומן בגוגל מתבצע ע"י הקמת קמפיינים עם מילות מפתח ב – Google AdWords, שממצבים אותך בראש תוצאות החיפוש – בהתאם לתקציב שהושקע בקמפיין.
קידום אורגני מתבסס על עבודה חודשית מאחורי הקלעים, הגורמת לאתר שלך להיות רלוונטי עבור מנוע החיפוש. גוגל מבצעת סריקה ודירוג לאתר, ובכך ממקמת אותו ע"פ הרלוונטיות שלו אל מול מילות החיפוש הקשורות לאותו התחום. קידום ממומן משולם בפועל לחברת גוגל (מלבד עלויות ניהול הקמפיינים) ומופיע כמודעות "מודעה" בצבע ירוק בראש העמוד. חשוב לציין, כ – 80% מהכניסות הרלוונטיות לאתר מתבצעות בד"כ דרך התוצאות האורגניות, אך שילוב של שניהם משפר את יחסי ההמרה בפועל.
תחילה מומלץ להקים קמפיין ממומן עד שהקידום האורגני (שאורכו מספר חודשים לעומת קמפיין ממומן שאורך ימים בודדים) יניב תוצאות.
© Copyright by HandsUP. All rights reserved