כמובן שזה יכול להיות מפחיד לעבור מאסטרטגיה חברתית אורגנית לשים כסף אמיתי על השולחן. לכן, חשוב להבין את כל האפשרויות.
במדריך זה אנו מסבירים כיצד להשתמש בסוגים שונים של מודעות מדיה חברתית כדי להשיג תוצאות עסקיות אמיתיות תוך ניצול מקסימלי של ההוצאות שלך.
כל הרשתות החברתיות הגדולות מציעות אפשרויות פרסום. זה לא אומר שעליך להשתמש בכולם.
כשחושבים על אילו רשתות חברתיות להשתמש לפרסום, התבונן באילו ביצועים טובים באופן אורגני. רשתות בהן התוכן שלך באופן טבעי מכה באקורד עם מעריצים הן בחירה מובנת מאליה במסעות הפרסום החברתיים הראשונים שלך.
כשאתה בוחר היכן למקם את המודעות שלך, כדאי לדעת גם אילו רשתות הפופולריות ביותר בקרב קהל היעד שלך.
בפינטרסט, למשל, יש הרבה יותר נשיות ממשתמשים גברים. אם אתה מכוון לקהל צעיר יותר, סביר להניח שתמצא אותם בסנאפצ'ט ובאינסטגרם.
מודעות פייסבוק נועדו לעזור לך להשיג אחד משלושה סוגים רחבים של יעדי קמפיין:
מודעות: בנה מודעות למותג או הגדל טווח הגעה.
שיקול: שלח תנועה לאתר שלך, הגדל את המעורבות, עודד התקנות אפליקציות או צפיות בסרטונים, צור לידים או עודד אנשים לתקשר איתך ב- Facebook Messenger.
המרה: צור המרות מקוונות, בצע מכירות בקטלוג או הוביל תנועה רגלית לחנויות לא מקוונות.
שיקולי קהל: פייסבוק פופולרית בכל הדמוגרפיה והיא מציעה אפשרויות מיקוד מפורטות. זה הופך אותו לפלטפורמה נהדרת להתחיל בעבודה עם פרסום במדיה חברתית.
בנוסף לתמונה, מודעות תמונות בפייסבוק כוללות 125 תווים של טקסט בתוספת כותרת ותיאור קישור. הם יכולים לכלול גם כפתור קריאה לפעולה כמו קנה עכשיו או שלח הודעה.
אתה יכול ליצור את מודעת התמונות שלך במנהל העסקים של פייסבוק, או פשוט לקדם פוסט עם תמונה מדף הפייסבוק שלך.
טיפ מהיר: מודעות תמונות בפייסבוק עובדות ממש טוב להצגת מוצרים ושירותים חדשים. הראה לאנשים המשתמשים במוצר שלך במקום תמונה פשוטה של המוצר עצמו.
אפשרויות מודעות הווידאו בפייסבוק נעות בין מודעות וידאו קצרות לנייד ועד סרטונים מקודמים של 240 דקות המיועדות לצפייה בשולחן העבודה. עם כל כך הרבה אפשרויות, חשוב מאוד להשיג יעדים איתנים ולהבין מיהו שוק היעד שלך והיכן הווידיאו שלך יגיע אליהם.
מודעות וידאו בפייסבוק יכולות לעבוד טוב בשילוב עם קמפיין מודעות טלוויזיה. גם אם T.V. אינה חלק מתמהיל השיווקי שלך, מודעות וידאו יכולות להיות דרך נהדרת למשוך אנשים פנימה. השתמש בחזות וידאו משכנעת המדגישה את החלקים הטובים ביותר במותג שלך.
טיפ מהיר: בסרטונים קצרים יש שיעורי השלמה גבוהים יותר. עם זאת, אם יש לך הודעה משכנעת אתה יכול להמשיך קצת יותר.
Rareform משתמשת במודעות וידאו ניידות בפייסבוק כדי להדגיש את הצעת הערך הייחודית שלה. החברה מייצרת תיקים משלטי חוצות ממוחזרים. מודעות הווידיאו שלהם מקבלות תשואה גבוהה יותר ב -19% ממודעות ללא וידיאו.
בתבנית זו במסך מלא, תמונות מוצגות במשך שש שניות, וסרטוני וידיאו יכולים להימשך עד 15 שניות.
אינך יכול לבחור באופן ספציפי מודעות בסיפורי פייסבוק לבד. הם נכללים כמיקום אפשרי כשאתה בוחר מיקומים אוטומטיים בעת יצירת המודעה שלך.
טיפ מהיר: הסיפורים נמשכים רק 24 שעות, כך שזו פורמט נהדר לשיווק ברגע כמו הצעות זמן מוגבלות. רוב האנשים שפייסבוק סקרו אמרו שהם רוצים שפרסומות של סיפורים יהיו "מהירות וקלות להבנה." שמור על דברים פשוטים.
לדוגמה, מותג הבגדים tentree השתמש במודעת שקופיות ב- Facebook Stories עם שש תמונות כדי להציג לראווה שישה כובעי גברים שונים. הקמפיין היה בעל עלות נמוכה יותר של 70% לכל צפייה בדף מוצר לעומת מודעות דיגיטליות אחרות.
מודעות YouTube יכולות לעזור לך לעמוד ביעדים העסקיים הבאים:
איסוף לידים
להניע תנועה באתר
להגדיל מודעות במוצר ובמותג
בנה מודעות למותג והרחיב את טווח ההגעה שלך
שיקולי קהל: ל- YouTube יש יותר גברים מאשר משתמשים נשים. הקהל מפוזר היטב בקרב קבוצות גיל עד 65.
יש כמה פורמטים שונים של מודעות וידאו זמינים ב- YouTube. מכיוון שגוגל מחזיקה ב- YouTube, תזדקק לחשבון Google AdWords כדי ליצור מודעות YouTube.
© Copyright by HandsUP. All rights reserved