אז, אתם נופלים על אותה שאלה ישנה.
זה שמקיים כל בעל עסק בלילה עם עצמו.
איך אני מושך לקוחות שאוהב לעבוד איתם?
אבל נחשו מה? זה באמת לא מסובך כמו שאפשר לחשוב.
משיכת הלקוח האידיאלי שלך לא חייבת להיות מעורפלת. בעזרת כלי אחד, תוכל למשוך ולהמיר את לקוחות החלום שלך בהצלחה.
זה מתחיל מהצעד החשוב ביותר …
אם הייתי מבקש ממך לתאר את הלקוח האידיאלי שלך, מה היית אומר?
"הרבה כסף שהם אוהבים לבזבז על המוצרים / השירותים שלי!"
מצחיק מאוד …
אבל בכל הרצינות, האם אתה יכול לענות בכנות על שאלה זו בפירוט?
מכיוון שאינך יודע מיהו הלקוח האידיאלי שלך – זה כמעט בלתי אפשרי למשוך אותם.
רוב הסיכויים שיש לך כבר לקוח 1 או 2 שאוהבים את השירותים שאתה מציע. תומכים אלה הם האנשים שאליהם תרצה לדגמן את אווטרת הלקוחות שלך, מכיוון שללא מעט מאמץ, הם כבר התאהבו בחברה שלך. אלה הלקוחות האידיאליים שלך.
זכור; הבסיס לכל מערכת יחסים נהדרת (עסקית או אחרת) מתחיל בהיכרות עם מישהו.
למרבה המזל, יש דבר אחד שכל הלקוחות האידאליים שלך עשויים להיות משותפים … כולם מקוונים.
עם 2.6 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים בפייסבוק, ומספר לא חוקי של חיפושים בגוגל בחודש (למרות שמיליון מאותם חיפושים בחודש הם למעשה מחפשים "אלוהים"), הלקוח המושלם שלך צפוי להיות מקוון.
פרסום מקוון הוא הסיכוי היעיל ביותר שיש לך להתחבר ללקוח האידיאלי שלך. עם כמה מודעות גוגל וקמפיין בפייסבוק או 2, תוכלו לחפש מספר לא מבוטל של לידים מדי חודש.
״אוואטר״ הלקוח שלך יכול לעזור בהכוונת מיקוד המודעות ומילות המפתח שלך, ולמרות שלא סביר שכל הפניה תואם את הקריטריונים של הלקוח האידיאלי שלך, תמצא כמה.
אבל, איך יוצרים מודעות שמהדהדות ומושכות את הלקוח האידיאלי שלך?
מעל לכל, אנשים רוצים שישמעו אותם, יבינו אותם שיהיה אכפת מהם.
חשוב על הוויכוח האחרון שקיימת עם חבר או בן / בת זוגך. אם תפשיט את כל הניואנסים, סביר להניח שתגלה שהוויכוח נבע ממישהו מרגיש התעלמות, לא מובנת או לא מטפלים בו בדרך כלשהי.
אותו עיקרון חל על מסעות הפרסום השיווקיים שלך.
שיווק טוב קורא לקהל וגורם להם להרגיש מובנים, נשמעים ודואגים להם.
על ידי פירוט המצב והרגשות סביב המצב הקודם, הוא מראה כי המותג שמע, הבין ואכפת לו מהלקוח. הם יודעים את המאבקים והם רוצים לעזור!
פעולה דומה במודעות שלך (ולא רק במודעות הווידיאו שלך) תעזור לבנות קשר חזק בינך לבין הלקוח האידיאלי שלך.
אתה יכול להשתמש באווטאר הלקוחות שלך כדי לזהות תסכולים ופחדים שהלקוח שלך חווה.
אבל ברגע שאתה מציין את המצב הקודם, חשוב להראות את המצב שאחרי.
ציינת את הבעיות של הלקוח שלך, אך אסור להשאיר אותן תלויות יותר מדי זמן.
זה המקום בו הרבה משווקים מבצעים טעות חמורה: הם קופצים ימינה לרישום מפרט ושירותים של מוצרים.
הנה העניין …
ללקוח שלך לא אכפת מהמוצר שלך (קשה, אבל נכון). אכפת להם מה המוצר שלכם יכול לעשות עבורם. האכפתיות מהטרנספורמציה.
התפקיד שלך הוא לא להצביע על כל הבעיות. שיווק אפקטיבי מראה כיצד המוצר או השירות שלכם יסייעו ללקוח שלכם לעבור ממצב הקודם למצב אחר אידיאלי.
מוצרים לא ממירים לקוחות, טרנספורמציות כן.
איך הם ירגישו ברגע שהם ישיגו את מטרתם באמצעות השירותים שלכם? איך ייראה היום יום שלהם לאחר שניצלו את המוצר / השירות שלכם? מה יהיה להם זמן לעשות עכשיו כשאתה עובד איתם?
מה השתנה?
אלה הדברים שאתה רוצה להתמקד בהם בפרסום שלך.
אם אתה יכול להראות ללקוחות שלך את האידיאל שלהם אחרי מצבם, הם ימותו לעבוד איתך.
עוד פעם אחת לאנשים מאחור … אל תמכור את המוצר שלך, תמכור את השינוי.
אם השתמשת ביעילות במדינות לפני ואחרי במודעות שלך, הלקוח האידיאלי שלך יהיה מוכן לעשות את הצעד הבא.
אז מה אתה עושה? אתה מראה להם הצעה שקל לומר כן.
אל תטעה שבקמפיין המדהים שלך יהיה הלקוח שלך מוכן להוציא מיליונים על המוצרים שלך … יכול להיות שאתה טוב, אבל אף אחד לא כל כך טוב.
אתה צריך לתת לעצמך הזדמנות להוכיח את הערך שלך ללקוח שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבקש התחייבות למיקרו וביצוע יתר.
כאן נכנסים לשחק מגנטים לעופרת. מגנטים לעופרת הם דרך נהדרת להציע ערך עצום ללקוח שלך עם סיכון כמעט ללא סיכון בסוף.
מגנט העופרת לא אמור להיות ההצעה העיקרית שלך, אך הוא אמור להיות הצעד הראשון הטבעי לקראת ההצעה העיקרית שלך. זה אמור לספק ניצחון מהיר.
על ידי שאלת מעט, והעברת הרבה, הלקוח שלך יודע שאתה מודע לבעיות שלו, ואתה רציני לספק תוצאות שיעזרו לו להתגבר על בעיות אלה.
אם אתה יכול להכיר את הלקוח שלך, לפגוש אותו איפה שהוא נמצא ולהראות להם שהמוצר שלך יעזור להם , אתה לא סתם מושך את הלקוח האידיאלי שלך, אלא תמיר אותו.
© Copyright by HandsUP. All rights reserved