בשיווק דיגיטלי, דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי, שנוצר במיוחד עבור קמפיין שיווקי או פרסומי. זה המקום בו מבקר "נוחת" לאחר שלחץ על קישור בדוא"ל, או מודעות מגוגל, בינג, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או מקומות דומים באינטרנט.
שלא כמו דפי אינטרנט, שלרוב יש יעדים רבים ומעודדים חקר, דפי נחיתה מעוצבים במיקוד או יעד אחד, המכונה קריאה לפעולה (או בקיצור CTA).
המוקד הזה הוא שהופך את דפי הנחיתה לאופציה הטובה ביותר להגדלת שיעורי ההמרות של מסעות הפרסום השיווקיים שלך ולהורדת העלות לרכישת ליד או מכירה.
בעוד שבדף הבית יש עשרות הסחות דעת אפשריות – אפשר לקרוא להם "דליפות" במקום קישורים – עמוד הנחיתה ממוקד במיוחד.כשיש פחות קישורים בדף הנחיתה שלך ההמרות גדלות באופו משמעותי, מכיוון שיש פחות קליקים מרגיזים שיעבירו מבקרים מהקריאה לפעולה. זו הסיבה שמשווקים מומחים משתמשים תמיד בדף נחיתה ייעודי כיעד התנועה שלהם.
דף הבית נראה מדהים. זה מציג את המותג, מאפשר לאנשים לחקור מגוון מוצרים ומציע מידע נוסף על החברה וערכיה. מכאן, מבקר יכול להגיע לכל מקום – להגיש מועמדות למשרה, לקרוא הודעות לעיתונות, לבדוק את תנאי השירות, לפרסם במועצות הקהילה וכו '.
אבל הם לא בהכרח יבצעו רכישה.
דף הנחיתה עבור לקוח משרת מטרה שונה לחלוטין. בשילוב עם מודעות סופר חלקלקות המקדמות הצעה יחודית, כל מה שקשור לכך עובר תהליך אופטימיזציה ארוך בכדי להפוך את הגולשים הללו ללקוחות.. זה הכוח של דפי הנחיתה!
שלא כמו התוצאות האחרות בדף, מודעות תשלום לפי לחיצה, מישהו הלוחץ יתחיל להעתיק את העותק המקסים שלך (ולפעמים גם הוויזואליות שלך). ככל הנראה מיקדת אותם על סמך מונח החיפוש שלהם, נתונים דמוגרפיים או תחומי עניין שנחשפו בהיסטוריית הגלישה שלהם.
באופן חיוני, כשאתה יוצר מודעה, אתה צריך לבחור לאן הקישור לוקח את האורח שלך. כן, אתה יכול לבחור לשלוח אותם לדף הבית שלך. אך כפי שנאמר קודם, עדיף הרבה יותר ליצור דף נחיתה עצמאי התואם להעתק המודעה שלך ומציע קריאה ברורה לפעולה.
״הנדסאפ״ מזמינים אותך ליצור קשר ולהנות מדף נחיתה מותאם לצרכי העסק שלך וממיר גולשים ללקוחות!
לאחר הצטרפות לתוכנית ״שלושה חודשיים״ קידום ושיווק העסק שלך בפייסבוק,גוגל ואינסטגרם תוכל להנות מהטבה שווה זו.
לפרטים נוספים צור קשר כעת!
בהצלחה 🙂
© Copyright by HandsUP. All rights reserved